06 března, 2017

Modlitba sportovce




Modlitba, která mě napadá, když roste adrenalin před závody....



Děkuji ti Pane za dar hry a sportu.


Děkuji ti, že jsi mi dal takové zdraví, které mi umožňuje sportovat.


Děkuji ti za to, že jsi mi dal čas, který nemusím trávit zoufalým bojem o přežití, ale který mohu věnovat tréningu a závodům.



Děkuji ti, že se budu moci setkat s lidmi, kteří jsou tvým obrazem.


Děkuji ti za dar pohybu.





Prosím tě, abych unesl jak prohru, tak výhru.


Prosím tě, abych se neuchýlil k nečisté či zákeřné hře.


Prosím tě, aby moje soupeření nikdy nesklouzlo na osobní rovinu.


Prosím tě uč mne skrze sport principy, které budu moci použít pro svůj každodenní život.


Prosím tě za ty, kteří si pro těžkosti života nemohou dovolit takový přepych jako je sport.


Prosím tě, aby touha po výhře nikdy nenahradila touhu po Tobě.


Prosím tě veď mne skrze sport k lidem, kteří potřebují slyšet evangelium.

3 komentáře:

Karel Konečný řekl(a)...

Kde je Vaše svoboda?

o autorovi tohoto blogu řekl(a)...

To Karel Konečný: Kde je moje svoboda? Když se rozeběhnu a mohu letět vpřed, prožívat vděčnost že žiju a že se mohu hýbat, že mohu někdy soutěžit a radovat se z výhry a unést porážku. To je více než svoboda, to je opojení svobodou. A v to všem vím, komu za toto poděkovat! Není to nádherné?

Karel Konečný řekl(a)...

To je určitě správné těšit se ze života.